? . -

Tonight we are young

Har umgåtts med mina fina kusiner Elin och Sofie (samt deras pojkvänner) dom två senaste dagarna. Hatar att vi ses så sällan för det här är förmodligen dom mysigaste tjejerna jag någonsin mött. Ganska grymt att vi är släkt alltså, haha.
Vi har snackat massor och hjälpt moster att måla klart mormors gamla hus och för någon timma sen sa jag hejdå eftersom att dom skulle hem till Göteborg respektive Stockholm.
 
Denna kväll spenderades då med Amanda nere vid älven. Vi snackade om allt möjligt och samlade på oss ett flertal myggbett. Optimal söndag skulle jag vilja säga!
 
Bild på fina Sofie och hennes pojkvän Emanuel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!