? . -

Kiss the whip, eat the gun.

Dagen i sin ära har varit dryg men ändå skön på något sätt. Har jobbat på gården och rensat ogräs mm (det tråkigaste som finns + att min rygg för tillfället är död) men var också in till soliga stan en snabbis och hämtade bl a kläder. Fick också veta att mamma köpt en stuga, eller snarare gigantiskt gammalt hus utanför Nordmaling som vi ska renovera upp och mysa i. 
 Fick dessutom antagningsbrevet om att jag kommit in på musikal på UIG så nu ska jag snart in på sidan och kolla mina nya klasskamrater. Finner detta otroligt spännande!
 
Fotade Johanna för några dagar sen. Fina fina vän.
 
 
 

Kommentarer
Julia Svensson

Hej!
Jag är redaktör på DN Kultur. Vi söker dig med anledning av en kommande artikel om coversånger. Vore toppen om du ville skicka dina kontaktuppgifter till oss, till min mailadress nedan. Jag har också försökt nå dig via facebook, det går bra att svara där också.
Vänliga hälsningar,
Julia Svensson

Svar: Hej! jag har svarat på din mail! Mvh Moa
Moa



2012-07-09 @ 18:12:09


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!