? . -

Love is such a small thing, cant you see?

Jaha, då sitter man i Sveg då. 60 mil hemifrån och 11 mil från Norge om jag minns rätt. Jag anlände till farmors lägenhet igår vid 20.00 där det var fullt med släkt och mat väntandes på mig. Blev en liten omställning med tanke på att jag bara bott ensam eller med kompisar dom senaste dagarna!
Blev en rätt tidig kväll igår också. Hade inte sovit på 36 timmar av någon anledning, så ni kan ju ana hur kvällen såg ut.
Nu ska jag fräscha upp mig lite och sen gå till Dollar Store med kusin Alma! 
 

Kommentarer
Wegerud

Kom hem Moa!!! Saknar dig som fan <3

Svar: Söt! saknar dig med, massor. Kommer hem snart! puss
Moa



Blogg: http://Wegerud.blogg.se
2012-07-02 @ 00:46:43


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!