? . -

Svar

Svar: Okej, egentligen behöver jag inte ens försvara mig men kände att det ändå var nödvändigt när folk kan ha sett kommentaren och det sista jag vill är att folk ska tro att det är sant, det som står.
För det första,
Om du som har kommenterat och dina killkompisar tycker att jag är äcklig och att min personlighet är blä så är det eran förlust för jag lever inte för att göra andra till lags.
För det andra,
Om ni vill sätta på mig men ändå tycker att jag är oerhört dum i huvudet så kan jag inte förstå hur ni kan kalla min personlighet dålig.
För det tredje,
Jag gick ut med 220 poäng i grundskolan så mitt iq kan omöjligtvis ligga på -100.

Kommentarer
Lovis

Frågan är vem som ens orkar yttra sig på dedär sättet på någons blogg? Om du inte själv förstod det så läser dom som gillar Moa hennes blogg, dom som faktiskt kanske undrar vad hon gör på dagarna och vill se bilder osv. Sen att någon avundsjuk jävel som du läser den, och sitter och kritiserar Moa anonymt dessutom. Fast du egentligen bara är avundsjuk. Och till nästa gång, våga stå för vem fan du är så kan vi ju börja snacka på riktigt lilla vän. Och till sist, klagomålet om hennes personlighet... Hon vågar ju iallafall visa vem hon är, vilket du däremot hade lite svårt för. Extremt moget att skriva anonymt. Du kan ju höra av dig på facebook eller någonting så kan vi ta det här på riktigt, eller är du bara en feg jävel som kan skriva anoymt. We'll see!:))))



2012-06-17 @ 14:40:28
Anna

Men så sjukt pinsam.. Fega jävel. Kanske dags att växa upp också,

bra skrivet Lovis



2012-06-17 @ 15:21:33
Random

Det roliga är att du tar detta så fruktansvärt personligt,Det jag har hört i stan säger dom så om dig, Av alla killar jag snackat med, och jag måste bara säga att grundskolan är ju så fruktansvärt svårt så du är jätte smart moa :)Och så sött att dina tjej vänner blir så sura, vet du inte att nåra av dina närmaste vänner snackar skit om dig? det vet till och med jag, Och jag är inte en kille gumman,



Puss



2012-06-17 @ 17:53:49
Random

Nice med nakenbilder var 3dje inlägg u go girl



2012-06-17 @ 17:57:02
Lovis Eskilsson

Men hur fan ska hon ta det då? Snäll lilla vän personangrepp brukar tas ganska personligt, men vad vet jag. Och snälla lilla du, att grundskolan är enkel har ju ingenting med Moas iq att göra? Och att folk säger att hon är lågt iq är ju bara jävligt komiskt, när ska dem ha märkt det då? För ärligt talat jag är jävligt bra betyg men när jag är med vänner på fritiden försöker jag inte precis visa upp hur högt iq jag har. Fritiden är ju som en paus från skolan och den utnyttjar man väl till högsta grad, eller? Sen om du går runt och försöker låta smart hela tiden, det är ju ditt val. Och vad roligt för dig isåfall! Dock så måste jag säga att du inte alls verkar speciellt smart:) Och vad roligt för dig att Moas närmaste vänner snackar skit om Moa till dig, det måste kännas jättebra att höra något dåligt om henne då du är så jävla avundsjuk på henne. Och jag skulle gissa att Moas närmaste vänner är Jag, Anna, Johanna och Amanda och ingen av oss skulle någonsin lägga ner tid på en jävla looser som dig. Och ännu en gång är du anonym när du skriver, så brutalt feg tjej. Verkligen:)



2012-06-18 @ 00:16:26
Lovis Eskilsson

På tal om iq, så var du ju ingen stjärna på att stava eller bygga meningar...



2012-06-18 @ 00:20:40
wegerud

Bli bara arg när jag läser detta som denna person sitter och skriver. Att klaga på Moas personlighet baserat på var folk sagt till dig är ju orättvist på alla plan som finns. Om du själv inte känner henne ska väl inte du klaga på hennes personlighet bara för att andra sagt saker till dig. Det med att killar bara vill sätta på henne är inte hennes fel, det säger ju mer om dem än henne måste jag ju säga. Hennes iq kan du inte säga ngt om heller om du inte känner henne då, och förövrigt så är Moa väldigt smart bara så du vet. Sedan att hennes närmaste vänner snackar om henne? vilka då? hur då? och btw håller med Lovis moget att skriva anonymt!



Blogg: http://wegerud.blogg.se/
2012-06-18 @ 00:32:50
wegerud

nu säger jag ju dock inte att alla killar bara vill sätta på henne men om nu någon uttryckt sig så..



2012-06-18 @ 00:37:03
Nina

OCH DÄR ÄR ANLEDNINGEN till att man inte vill vara så jäkla offentlig.. & Jag ber till gudarna att du inte är en sådan tjej som särar på benen för obetydliga kukhuven.

Och icket att förglömma lillan, om du har trubbel så kom till mig, är det tillräckligt förjävligt så har jag alla förutsättningar till att hjälpa dig på även de sämre visen. Lyssna inte på denne/dessa "RANDOM" och vad denne/dessa säger om dig eller om dina vänner.. BULLSHIT lyser igenom hela grejen att kommentera elaka saker anonymt på din blogg, ungefär som att skriva in hatord på en skolbänk, bara töntigt. Håll huvudet högt och låt inte detta röra dig i ryggen.

Vill även tillägga att ju mer du uppmärksammar detta desto värre blir det, så skit i kommentarerna bara, din självhävdelse är en fröjd för dina haters.

puss på dig gumman



Blogg: http://nwall.net
2012-06-18 @ 06:48:12
Elin karlsson!:)

Oj herregud, här var det någon som inte alls kan må så bra! Att sitta och kommentera sådana saker säger så grymt mycket om personen som skrev det. Kanske dags att börja jobba på självkänslan istället för att försöka trycka ner andra! :)

RÅTÖNTIGT!



Märks ju ialla fall att du har riktiga vänner Moa, kung de! :)





2012-06-18 @ 13:50:39
RastaBanana

De här var ju bland det roligaste jag sett på länge! Om vi börjar såhär så kan jag sägen en sak eftersom jag är kille och jag kan berätta att alla utav "killarna" är faktiskt inte ute efter att "sätta på henne" eller att dom tycker hon har superlågt IQ. Visst, det är klart de finns dom som tycker så men de är ju dom som de är något fel på!
Moa, bry dig inte om dessa smutsiga människor, DU är bra som DU är!
Alla har sig egen personlighet, den är inte bra eller dålig men huvudsaken är att de är ens egen!

PEACE



2012-06-26 @ 17:55:54
Jagger

Random är ett troll. Släpar vi ut trollet i ljuset så spricker det. Bloggar öppnar alltid dörren på glänt för fega påhopp av fula troll. Men med det sagt så gör det ändå ont ibland när ett troll öppnar sin illaluktande mun och väser ut sina illastavade påhopp. Då är det bra att minnas att de goda alltid är fler än trollen. Det är bara det att trollen är så fula att de ibland överröstar de goda.

En person som du Moa, som skapar sådan vacker musik, kan inte vara annat än en ljusstråle. Och då är vi tillbaka där mitt inlägg började. Troll hatar ljus.

Svar: Hm, jag gillar dina liknelser haha! lite speciella men väldigt snälla. Tack så mycket för din omtanke och tid. Uppskattar det och håller verkligen med dig!Ha det så bra vem du nu är.
Moa



2012-07-12 @ 17:10:31


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!