? . -

From now on only you and i

I sommar - ska jag leva för hela världen.
Jag längtar till - den 3e juni då jag och tjejerna åker till turkiet.
Bästa maten är - pappas vegetariska påhitt.
Jag skulle vilja resa - över hela världen och hjälpa människor som har det svårt.
Jag läser just nu - 14 år till salu och jag väljer livet.
Jag trillar för - allt som är ovanligt och folk som vågar säga vad dom tycker.
Jag är beroende av - musik och ciggaretter.
Bästa band/artist just nu - är Nero, Rolling stones och Ebba grön.
Jag ångestar över - min framtid, pengar och betyg.
Jag önskar - att det fanns medicin som läkte trasiga hjärtan.
Mitt bästa ämne i skolan - måste vara språk.
Jag tittar helst på - filmer som jag kan relatera till.
I helgen ska jag - bli bjuden på middag hos två underbara tjejer.
Kvällar tillbringar jag helst - med Anna i hennes rum, lyssnandes på gammal rock.
Jag skulle behöva - lite mer kontroll och en kopp kaffe.
Listan tagen av Gry!

Kommentarer
Frida R

Hej Moa! Vart har du köpt den där fina svartspetströjan? Kram Frida



2012-03-05 @ 16:59:34


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!