? . -

Sound of freedom

Okej, var ska jag börja?
hade en så underbart rolig kväll igår så det går fan inte att formulera i ord. Jag har så otroligt fina vänner. Dom slutar aldrig förvåna mig.
Det hela började med att vi käkade pizza och sen tog vi det bara lugnt hemma hos mig med vattenpipa och bra musik. Sen kände jag att kvällen kanske skulle bli ganska misslyckad ändå för vi hade ingenting att göra. Då helt plötsligt kommer Lovis och Amanda och knyter en ögonbindel för mina ögon. Dom håller armkrok med mig och vi är ute och går i några minuter tills dom för mig ner för någon trappa, och då hör jag en låt som jag alltid blir otroligt taggad av och den dunkas för fullt. Champagne Showers med LMFAO. Lovis tar av mig ögonbindeln och säger grattis och i en lokal sitter alla mina bästa vänner, min pojkvän, halva vännäs och många fler. Blev så otroligt glad!
nu ska jag äta frukost på säng med min fina Ralle ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!