? . -

Skön dag

Efter lunch någon gång kände jag för lite sällskap så jag cyklade upp till Haga, till min bästa Johanna. Vi bakade och efter en stund kom också Anna dit. Det blev väldigt mycket skratt när jag fick höra att Tobias, en allmänt efterbliven människa som jag aldrig tyckt om, har spridit ut på facebook att jag stoppar papper i bhn! haha, man behöver ju inte stoppa bhn med papper bara för att man har små bröst men han tyckte väl att det var roligt att driva med mig. Jaja, orkar inte lägga någon energi på det.
Ska ta moppen med Amanda till Anna nu för att spendera natten där.
Puss!

Kommentarer
Nina

skojigt att skämta om att folk är efterblivna.

Skäms.



Blogg: http://nwall.net
2012-05-08 @ 19:38:20


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!