? . -

Update från Vännäs

Alltså jag måste skärpa mig med uppdateringen. Känns som att det kanske kommer bli dåligt med uppdatering i sommar om det här är början!
min kväll igår var både grym och sämst. Var rätt mycket folk hemma hos mig ett tag men dom fick gå när jag och några tjejer skulle bli upplockade av en taxichaufför för att sen bli skjutsade till stan - Umedalen, där det var fest. Det körde sig för mig när Johanna kom med bussen och trodde att vi skulle vara hos mig osv,
så kvällen spenderades med Johanna framför Eurovision (Grattis snyggaste Loreen) med massor av godsaker.
Kanske det skönaste ibland, ändå!
(Bilder tagna av Wegerud)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!