? . -

Valborgskvällen i sin ära

Okej, var ska jag börja..
Gårkvällen började med att jag och Amanda möttes på Ålidhem C, hon kom från Tomtebo och jag från Centrum. Vi mötte upp Timo och Andreas för att sen festa hos en kille som jag sist träfade i somras. Vi var där max en timma innan vi drog hem till Andreas på Teg med mig, Andreas, Timo, Amanda, Lovisa, Viktor och Tom. Vi lyssnade på Guns n roses och drack öl och hade det för grymt. Vid 02.00 gick jag, Tom och Viktor och käkade pizza och fick en hel del skratt tills jag hamnade på en bakgata med mitt ex som jag varit ovän med så länge jag kan minnas. Vi snackade jättelänge och det var en sån lättnad att gå därifrån som vänner sen för det hade jag aldrig trott att vi kunde bli igen. Aldrig. Jag känner mig så jävla lycklig just nu för nu känns det som att alla är vän med alla igen och det behöver inte vara så spänt mellan hans kompisar och mina. Det är precis som innan fast tusen gånger bättre!
Kom innanför dörren till lägenheten 05.00 med rusigt hår och rosiga kinder och när jag kollade mig själv i spegeln så kunde jag inte sluta le, och jag vet fan inte varför men det kändes bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!