? . -

Its better to burn out than to fade away - Neil Young.

Gårdagen var så jäkla trevlig. Såg Paranormal Activity på bio med några fina (filmen var sämst men ändå underhållande) och gick sen i mörka natten till Andreas där Timo mfl befann sig. 
Efter några timmar vandrade jag och Alfred vidare till Max där vi käkade och jag la mig trött som fan i min säng vid 03.00. 
Sov gott och idag medverkade jag i en flashmob (HÄR har ni den enkla dansen) mitt på stan tillsammans med massor av dansklasser från balettakademien. Det var roligt men inget speciellt egentligen!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, äta middag och sen gå till Wegerud för att se var kvällen tar oss.

Kommentarer
elvira widstrand

Hittade den här hemma för jätte längesedan så vet inte vart man kan få tag i dem...



Blogg: http://elvirawi.blogg.se
2012-10-20 @ 18:20:58


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!