? . -

När rocken kom till Sveg.

Min farbror Torgny aka "Kingen" har precis släppt sin nya bok (som också kommer att bli en film på svt) "När rocken kom till Sveg" som såklart handlar om när rocken kom till Sveg. Min pappa och min farbror växte upp i Sveg och har därför sett fram emot det här extra mycket eftersom att hela min släkt bor där och jag har spenderat många fina stunder där. Min faster Gry Sol (17 år) är också med och bl a sjunger i filmen osv. Är hur stolt som helst över att det här är min familj!
 
Stor visad uppskattning åt farbror och Hagge och deras musik. Helt klart bäst.
 
Här har ni Inslaget på svt, och trailern till filmen.
 

Kommentarer
Viktor M-almström

Fyfan va grymt! :D



2012-11-05 @ 23:55:00


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!