? . -

Skön dag med sköna människor

Godkväll,
Umgicks med Timo i några timmar idag innan jag drog till ica med tjejerna vid 18.00. Vi handlade och begav oss sen till Lina och gjorde tacos samt kollade två filmer. Var bara trevligt och har inget annat än bra saker att säga om dessa fina människor!
Är nu hemma i lägenheten och fick något form av städryck när jag kom hem så har röjt upp mitt rum och ska snart somna i frid, haha. 
 
Bilderna är ganska sämst eftersom att jag körde på autoinställt hela kvällen (orkade inte anstränga mig) så ber om ursäkt för icket existerande fokus osv.





Kommentarer
kajsaa!*

okej om jag snor lite bilder av dig?



Blogg: http://flikkbarn.blogg.se
2012-09-09 @ 16:34:24


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!