? . -

Told myself that you were wrong for me

 

Kommentarer
Matilda Blomquist

tack så mycket du!



Blogg: http://imorgonaldrigidag.blogg.se/
2012-09-25 @ 23:01:57
Le

Jag satt och beundrade bilden på dig och efter ett tags beundrande så bestämde jag mig för att föröka finna ett fel på dig och efter ett antal timmars tittande så måste jag säga du är mer än perfekt jag hade aldrig i mina vildaste fantasier kunnat tänka mig det finns ngn så vacker som dig.

Svar: Oj, hm.. Är detta en seriös kommentar så kan jag inte annat än att säga att den gjorde min kväll. Dock måste jag påpeka att bilden är retuscherad och att jag nog har fel ska du se! men tack så hemskt mycket vem du än är!
Moa



2012-09-26 @ 20:14:17
LE

100% Seriös, och även om den är retuscherad så ser man hur perfekt ditt utseénde är och du har inte ett enda fel upp med självförtroendet tjejen, you are perfect!

Svar: Men vad fint av dig.. Vågar jag fråga vem du är?
Moa



2012-09-27 @ 10:10:51
LE

Jag föredrar att vara anonym men missförstå mig inte menar verkligen allt jag skrev.

Svar: Okej men känner jag dig då? blir alltid så nyfiken..
Moa



2012-09-27 @ 18:08:49
LE

Nej det gör du inte, vi har setts nångång allt jag säger, sen glöm aldrig hur perfekt du är och låt aldrig ngn säga motsatsen och ta hand om dig och ha det bäst för mindre förtjänar du inte :)

Svar: Alltså du kan inte sluta berätta nu, jag dör av nyfikenhet! vem är du?!
Moa



2012-09-27 @ 22:42:35
Lelouch Lamperouge

Vissa komplimanger ska man bara ta emot och vara glad över och inte bry sig vem dom är ifrån, för innerst inne tror jag du vet att det jag skrev innan om dig stämmer och att få det bekräftat av någon annan gjorde saken bara bättre en liten confidence boost, Jag är en animerad karaktär vid namn Lelouch Lamperouge det är allt du kommer få veta om mig. Och detta var allt från mig. Adjö :)



2012-09-27 @ 23:59:15


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!